Saturday 22 November 2014

Penawar Jeragat Dr.Azimuth


"Bile ngkorang nak buat promosi untuk hilangkan jeragat akak ni?? dah macam2 produk, dah macam2 cara akak cuba...ni jeragat ni jenuh juga nak hilang. Bagiler harga murah2 sikit, bolehler akak buat byk kali...baru berkesan!! Lepas tu..ngkorang buat semua produk ada diskaun ye..sedap sikit kak nak cantik comei...hihi biar cik abe terperanjat..hihi"

Dah ramai yg minta cara terbaik untuk hilangkan jeragat...MAKA Inilah masa yang ditunggu-tunggu!****Facial PENAWAR JERAGAT*****CARA MODEN, lain dari biasa & 100% SELAMAT dengan teknologi nano, micro beau UP5 untuk menaikkan seri wajah beserta lifting dan yg PALING BEST - soft laser yang sangat mujarab utk hilangkan jeragat dan parut jerawat.
Oh ya...ini bukan laser yang macam kat hospital tu..ini mmg soft laser - low level light therapy khas untuk merawat, merangsang sel-sel agar dapat menyerap lbh byk nutrien bagi memulihkan sel-sel yang telah rosak.

**************************
HARGA????????
**************************
HARGA DISKAUN dan tinggal rm99 sahaja lengkap dengan cleansing exfoliating gel, whitehead, blackhead, lifting, aura kolagen, soft laser, light massage dan CoQ10 untuk awet muda serta memaksimumkan penyerapan nutrien.

****************************************
KESANNYA MACAMMANA???
****************************************
Kajian Doktor-doktor & juruterapi pakar kecantikan seluruh dunia menunjukkan bahawa kegunaan Soft Laser 890nm sangat mujarab, tiada kesan sampingan dan berkesan bagi mereka yang mengalami masalah kulit terutamanya jeragat, jerawat batu, kulit berparut dan kerosakan kulit yang disebabkan oleh produk berasaskan bahan kimia. Kaedah ini akan memberi kesan yang optimum pada jangka masa panjang bagi memulihkan kembali kulit agar kelihatan bersih berseri dan tegang, InsyaAllah. Asas saintifik rawatan kulit Soft Laser Dr. Azimuth adalah seperti berikut:-

Kesan Biostimulasi :
================
Pancaran laser akan menyebabkan stimulasi di peringkat selular yang akan meningkatkan kitaran darah di semua lapisan kulit. ini akan meningkatkan dan menggalakkan penyerapan nutrien seperti Vitamin C dan krim-krim kecantikan Dr. Azimuth yang lain. Dengan cara ini, kulit yang rosak akan dapat diperbaharui dengan tisu kulit baru yang lebih halus dan cantik. Biostimulasi laser juga akan menyeimbangkan dan menstabilkan pengeluaran melanin. Dengan itu, jeragat yang terdapat pada permukaan kulit mahupun parut hitam dapat dikurangkan, InsyaAllah.

Anti-Edema :
===========
Stimulasi laser Dr. Azimuth juga dapat mengawal tekanan osmotik di peringkat selular untuk mengurangkan kesan-kesan bengkak akibat air berlebihan pada kulit di peringkat selular.

Anti-Inflamasi :
===========
Pancaran laser juga dapat meningkatkan fungsi sistem limfatik untuk mengurangkan radang kulit.

Anti-Kuman :
===========
Pancaran laser juga dapat menyahkuman dan parasit yang terdapat pada epidermis kulit. Dengan itu, kulit akan bebas bernafas serta bebas dari kuman-kuman yang menyebabkan sebaran jerawat dan jeragat pada kulit wajah.

Maklumat Tambahan
Selepas terapi, protokol kami akan menggunakan krim CoQ10 dengan 1 camca air yang dilarutkan di tangan dan disapu pada seluruh wajah. Tindakan ini adalah untuk menggalakkan dan memberi kesan super hydration untuk kulit lebih tegang, awet muda, cantik dan mengelakkan kekeringan kulit.

JOM kita ber FACIAL cara HEBAT, lain dari yang lain!!...harga termurah di pasaran!!

Call Ayu, Najla @ Syazwan : 05-4583467
WASAP/SMS : 010-2100010
FB : fb.com/cantiksihat4me
PM : fb.com/messages/cantiksihat4me
TWITTER : @cantiksihat4me
#cantiksihat4me

No comments:

Post a Comment