Sunday 30 November 2014

Satu perubahan kerana ilmu

Wow!! Tu je yang dapat saya katakan dengan ilmu yang saya dapat baru-baru ini. Pelik la mamat ni tapi itulah Dr Azizan Osman, seorang insan hebat yang telah berjaya menambat hati ini untuk berubah. Berubah mencintai ilmu dengan maksud yg sebenarnya. Macam dulu-dulu, kalau ada orang suruh tulis buku, saya la orang yang pertama sekali akan kata " uerrkk" mana laa aku reti. Tapi bila AO terangkan kenapa dan bagaimana nak tulis buku, aku jadi macam orang yg "exited" gilerr. Giler pun tak excited mcm tu.

Satu lagi ilmu yang di bagi masa seminar tu, masyaAllah giler tu derr...best sangat.Saya tak tau nak cakap macam mana.  Yang paling saya risau kan ialah bukan takut ilmu yg saya pelajari tu tak jadi tapi takut balik tak buat- buat apa yang dipelajari. Semoga Allah beri saya kekuatan untuk laksanakan dan menjadi hamba Allah yang berjaya dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment