Sunday 21 December 2014

Siapa yang sakit sendi ??


Adakah ibu atau ayah kita yang ada sakit sendi? Atau kita sendiri ada mengalaminya? Sakit sendi ada banyak punca. Antaranya ialah kekurangan kolagen. Kolagen di perlukan untuk pertumbuhan tulang rawan yang sihat. Tanpa tulang rawan yang sihat, tulang-tulang sendi akan kehausan dan di sinilah kebanyakkan masalah sendi bermula.

GLUASTACOL dengan formula KHAS nenambahkan kolagen di dalam badan secara semula jadi. Dengan adanya cukup kolagen, maka tulang rawan akan jadi sihat dan masalah sendi akan beransur pulih. Dah banyak testimoni tentang kejayaan GLUASTACOL memberi kehidupan baru kepada para pesakit sendi. Antara yang menarik ialah seorang ibu yang sejak sekian lama tidak boleh sujud di dalam solat dan hanya solat diatas kerusi, telah berjaya berubah setelah mengambil GLUASTACOL selama 30 hari. Beliau dengan rasa penuh syukur dan terharu menceritakan perasaannya kepada kami.

Selain dari kandungan kolagen, GLUASTACOL juga mempunyai astaxanthin yang sangat baik untuk kulit. Kulit akan menjadi lebih cerah , licin dan tiada jeragat. Hebatnya produk ni!!!
Jangan call kami lagi jika anda tidak yakin. Teruskan derita sakit sendi dan melihat orang yang kita kasihi semakin sengsara.

Anda hanya perlu buat perubahan dengan hanya menggunakan GLUASTACOL produk HALAL dan di iktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.
Sebagai tanda kasih sayang dan berkongsi kebaikkan, kami membuat keputusan yang sukar dengan memberikan PERCUMA kos penghantaran di seluruh Semenanjung Malaysia dan hanya RM 10 tambahan di Sabah & Sarawak. Promosi ini adalah terhad sementara stok masih ada.


Call : 05-4583407
SMS/WASAP : 010-2100010
PM : fb.com/messages/cantiksihat4me
Instagram : cantiksihat4me
twitter : @cantiksihat4me 

No comments:

Post a Comment