Monday 8 December 2014

Agent ONLINE Dropship diperlukan


Apa itu DropShip? Kapal Jatuh ? :) Bukan, sebenarnya dropship adalah satu kaedah yang mudah untuk memula perniagaan tanpa modal. Kenapa tak perlu model erkk? Sebab semua modal di tanggung oleh pihak pemborong atau pelanggan yang membeli.

Macam nana nak jual??
Nak jual kat mana??
Apa barang nak jual??
Banyak ke untung? Boleh kaya ke??

Fuiooo banyak nyerr soalan . Ok bagi saya jawab satu demi satu ye. Ahli Dropship membuat jualan menggunakan medium ONLINE seperti blog, website, FB, Twitter, Instagram atau Wasap. Dropshipper akan mempromosikan barang-barang yang dibekalkan oleh pemborong di mana-mana medium ONLINE yang saya sebutkan tadi. Apabila ada pelanggan berminat untuk membeli produk-produk terbabit dan membuat tempahan, dropshipper akan menghubungi pemborong dan membuat pembayaran kepada pemborong setelah di tolak komisennya. Dalam kes kita di CantikSihat4me komisen yang kita berikan adalah tinggi iaitu lebih 20% dari harga jualan. Kemudian pemborong akan pos kan barang-barang tersebut kepada pelanggang dengan meletakkan alamat dropshipper sebagai pengirim.

Barang-barang yang boleh dijual di CantikSihat4me adalah barang-barang kesihatan dan juga kosmetik . Namun begitu saya syorkan agar menjual Gluastacol satu product yang mengandungi glutathione yang HALAL dan disahkan oleh Kementerian Kesihatan sebagai makanan kesihatan. Ini adalah kerana satu Product Gluastacol berherga RM 108. Maka disitu sahaja DropShipper akan mendapat komisen RM 38 tanpa membeli apa2 barang. Dan kalau Gluastacol Botol yang berharga RM 198, komisennya adalah RM 58 !!. Hanya market kan sahaja produk-produk tersebut. So bayang kan secara "Part-Time" boleh jual 20 botol sebulan, sudah mendapat RM 1,160 . Kaedah DropShip adalah perniagaan paling selamat tanpa "Risk" yang amat2 bagus bagi yang mahu memulakan perniagaan. Cuma kena lah rajin promote di FB atau di mana-mana medium ONLINE mahu pun OFFLINE ( Jika perlu ).


So, macam mana nak sertai?? Mudah je pergi ke -->  http://goo.gl/forms/EK1XFkImrJ  <-- isi form online ni. Isikan segala butiran tu dan tunggu pihak kami hubungi anda. 


Nak INFO --> Wasap / SMS +6010-2100010 atau email cantiksihat4me@gmail.com

Jika perlu dan berdekatan, kami juga menawarkan kursus FB Ads dan ONLINE kepada dropshipper yang berminat secara FOC. JOM mulakan business anda!!

1 comment: