Wednesday 3 December 2014

Awak kat mana? Awak awak kat mana?

Saya kat #TanjungMalim ....Baru je lepas minum gluastacol, pastu saya letak lebihan buihnya kat muka nie. Dah setahun lebih saya cuba. Maklumlah, semakin hari, semakin meningkat usia, terasa macam "alamak..umurku akan meningkat lagi dan lagi dan lagi". Jadi kalau boleh, biarkan usia meningkat seiring dengan masa...tapi wajahku sentiasa muda remaja...Bestnyerrr!!

Kat sini saya share sikit kebaikan minum gluastacol ni melalui pengalaman saya.... Produk ni sebenarnya ada astaxanthin, jadi setahu saya, memang melalui kajian penyelidikan, astaxanthin ni berfungsi untuk mengembalikan keremajaan kulit, So, bila dah guna secara konsisten setiap hari...kulit saya yang dulunya agak kering dan mengelupas, kini dah jadi macam lembap2 gitu...halus je, dah takde dah kulit2 mati yang macam pasir kat muka ni. tona kulit pun sekata je..dah tak macam dulu, ada bhgn yg merah, ada bhgn yg putih, Sekarang ni, semua putih...wow!!

Yang paling best, lopak-lopak kat muka bekas jerawat ni dah TAKDE!!!! macam tak percaya tau sebab memang dulu banyak jerawat kat muka ni akibat resdung, makan sebarang je dan kulit muka ni terdedah dengan udara luar yang tak berapa bersih... sebab tu byk jerawat dan bekas2 jerawat... Bila kulit dah licin, lembap2 dan hilang parut2 dan bekas2 tu...mulalah orang kata.."eeh..muka ngko dah lain aarrr...." Hehe...macam perasan je..jadi muda gitu!

Oleh kerana saya tak putus asa dan yakin dengan produk GLUASTACOL ni lah, alhamdulillah, dah semakin jelas hasilnya..kekal cantik dan sihat semulajadi :)   Saya pun percaya bahawa GLUASTACOL tanpa bahan kimia ni selamat untuk buah pinggang saya dan berkesan untuk AWET MUDA,  maka....setiap bulan, saya akan pastikan gluastacol dah masuk dalam budget dan terus je order dengan Ayu atau Wawan...

Jom kite minum lagi!!! Eh..  #awakkatmana ek?









No comments:

Post a Comment